رئال مادرید قصد جریمه کردن هامس رودریگز و خدیرا را دارد

جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال

خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

رئال مادرید قصد جریمه کردن هامس رودریگز و خدیرا را دارد

علی دشتی & ارشیا
جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

رئال مادرید قصد جریمه کردن هامس رودریگز و خدیرا را دارد

بنا به گزارش برنامه ورزشی 'Los Manolos' از Cuatro، رئال مادرید قصد دارد دو بازیکن مصدوم خود را به دلیل شکستن قانون های رفتاری جریمه کند. لوکا مودریچ، که او هم مصدوم است به خاطر حضور در جشن تولد عذر خواهی کرده است.

طرفداری- مجازاتی که رئال مادرید برای خدیرا و هامس رودریگز در نظر گرفته به این خاطر است که آنها با وجود مصدومیت در مهمانی تولد کریستیانو رونالدو شرکت کرده اند و بدین ترتیب کد های رفتاری باشگاه نقض شده است. با حضور در آنجا، خطر تشدید شدن آسیب دیدگی آنها بیشتر شده است. این چیزی است که توسط برنامه ‘Los Manolos’ ادعا شده است.

تصاویری که توسط عکاسان از این مهمانی منتشر شد و برخی بازیکنان در کنار خواننده کلمبیایی، کوین رولدان دیده شدند بعد از شکست مقابل اتلتیکو به مذاق مسئولین و هواداران باشگاه خوش نیامده است.

خدیرا در اواسط مسابقه به دلیل مصدومیت از بازی بیرون رفت (آزمایشات انجام شده تأیید کردند که ملی پوش آلمانی سه هفته غایب خواهد بود)، در حالیکه هامس تنها 48 ساعت قبل روی پای شکسته خود عمل جراحی انجام داده بود. علاوه بر این ها، لوکا مودریچ، بازیکن دیگری که در حال ریکاوری از مصدومیت خود بود نیز در مهمانی شرکت کرده بود. این هافبک کروات به خاطر حضورش از طریق توئیتر عذرخواهی کرد و سپس این کار را در رختکن تیم و همچنین در جلسه تمرینی مقابل فلورنتینو پرز نیز تکرار کرد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : پنج شنبه 23 بهمن 1393 | 15:49 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.